söndag 5 februari 2012

Lite extra lyx ska det vara ibland:)

Hejsan! Nu sitter jag här svettig och äcklig efter att ha varit på Annica Hahnes cykelpass nere på verket, riktigt bra pass för er som inte prövat.
Tänk att det redan är februari och snart vår, jag blir super glad varje gång solen lyser lite grann:)
Hos Frisörerna i Jungfrusund klipps det för fullt och jag fick tillbaka min sax för några dagar sedan, som tydligen vart en sväng till Japan och blivit slipad. Skrattade åt det handskrivna pappret fullt av japanska tecken som kom med:) Men vilken världsvan sax jag har;)
Men det är också mycket action på vårt jobb med en översvämning så där en vanlig torsdag:)


Carro fick en toffs på sidan.


Blir en och annan lunch på restaurangen också, så här såg det ut förra veckan:) Man kan ju inte bli annat än glad.


 Trevligt sällskap fick man med:)




Men även jag har ju lite fritid, även om barnen jag klipper tror att både jag och Annica bor på salongen och sover i köket;)









Man hinner ju med en del på en vecka så som att spilla på hela köksgolvet, dricka en drink, passa hundra och barn ( barnet är i citygross påsen, by the way;)) och Middag med tjejerna.

Inget konstigt alls;)! Ses på salongen kramar sanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar