fredag 20 januari 2012

Januari update :)

Hej alla glada eller sjukt trötta, ja för min del känns det som att jag inte öppnat ögonen på ca två veckor;) Men   som sagt det blir ju ljusare och det är skönt.
Jag fick en resa till London förra veckan av min syster, så vi fick smaka på lite vårväder men även galen shopping. Vi var till och med tvungna att köpa en varsin ny resa väska för att få plats med allt.
Det känns sjukt att vi tjejer kan bli så glada och lyckliga av att bara få handla lite kläder och skor.
Men nog om min London resa, det händer mycket nere i Jungfrusund med. Sista fredagen i månaden kommer  restaurangen ha öppet för after work. Så kolla in vår facebook sida för mer info om Fredagsbaren!


Mina kollegor hade fixat lite med produkterna tills jag kom hem:) Tack!


Den nya omgjorda färserien från Matrix biolage:)
Snygg, luktar sjukt gott och med en tutch av orkidee:)


Köper man två produkter får du en doftolja med pinnar du stoppar ner i och så sprider sig en god doft av orkidee. :)


Jag helt slut efter en massa vandrande och shopping i London.
Spana in luggen, den är helt klart ledsen utan hårspray;)


Kram i januari mörkret! / Sanna




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar