tisdag 7 februari 2012

Februari make over.

Blogg dags:) Idag har vi haft fin besök av vår säljare Hasse från Schwarzkopf som visat lite nyheter och så klart ska färg lagret fyllas på med. 
Annars har det vart full rulle på jobbet och jag gjorde en riktig make over på en modig tjej, alltid lika kul när man får lite fria händer:)
På hemma fronten pysslar jag också på och tänkte imponera lite på Elvira och bjuda på bakpotatis:) Men herregud varför har ingen upplyst mig om att den tar 2 timmar på sig att bli klar? Mina husmors skills måste helt klart förbättras;) Tack och hej!


Jag var mitt uppe i mitt skapande så jag hann inte ta en före bild. Men den här modiga tjejen  hade axellångt ofärgat blont hår när hon satte sig i stolen idag, nu är det långt där ifrån:)

Färgen jag använt mig av är vibrence 7-77, lite 6-7 och lite 9-0.
och sedan tog jag  ut en trekant i luggen  för att få en lite busigare look och beroende på hur hon stylar det träder effekten fram mer eller mindre. Använde ingora royal 9-888 och tre centimeter 6-99 med 6 %.
Här är resultatet.

Jag säger bara en sak och det är att japanerna vet hur man slipar saxar:) Känns som att klippa i smör men min nya sax. Har även blivit en och annan krigsskada denna vecka;)


Blev lite fina nya koppar och skålar hem när jag och syrran tog en sväng förbi blomsterlandet.


Over and out;)! /Sanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar