fredag 30 september 2011

Styling kväll!

Tack alla för igår! Blev verkligen en trevlig kväll och jag var helt slut när jag satte mig i soffan när jag kom hem:) Kul att så många kom och jag hoppas också att ni fått lite mer inspiration om hur ni kan fixa ert hår.

Har haft lite problem med min dator så jag hoppas att bilderna kommer upp som dom ska :)



Mini pajer, godis, bubbel och massa annat gott.


Insåg att det var svårare att fläta sig själv än att fläta andra, men det blev en tillslut med lite fjädrar :)



Produkter och lite erbjudanden under kvällen.



Vi hade riktigt bra väder så det gick att sitta utanför salongen.

Blev lite mer fjädrar! Här har jag gjort vågor med vågtången och satt upp ena sidan och bara satt fast lite fjädrar. Produkter jag använt mig av var J beverly hills värmeskyddande spray termotec och hårspray också från J beverly hills.

Mingel.



Annica in action! Visar här hur du enkelt kan styla en kort frisyr med plattången.


Lockknuts uppsättning. Så här kan du enkelt göra en fest frisyr.
 Kamma håret bakåt och sätt upp det i en hästsvans där efter delar du in håret i tredelar och bildar tre rundlar, nåla fast och spraya. KLART!!

Annicas silver nyansering med 8-1 och lite 9½-1. På ett redan förblekt hår och med en lite rockigare styling.

Fisk bensfläta!
Så här gör du:
Dela upp håret i två delar och ta hår från sidorna in i mitten och ut på nästa sida och fortsätt så fån sida till sida. Tips! Ta lite glansvax på fingrarna för att få bort alla småhår som vill sticka ut.



Annica gör Kajsa till en rockar billy brud:)





Elin fick en knut på sidan av Lina.




Tack för att ni kom och håll utkik på Frisörerna i Jungfrusunds facebooksida för mer aktiviteter :)

Ville bara säga att vår granne By leia D har 20%  på webbshopen i helgen, så passa på att uppdatera er höstgarderob :) Klicka här!


Ha de bra! /Sanna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar