onsdag 24 augusti 2011

Höst NYTT - FJÄDEREXTENSSIONS!

Äntligen! Känns så himla kul att fjäder extenssions är tillbaka i en bättre och snyggare version. Satte i lite fjäderextenssions på mina kompisar när jag var 16år i olika knalliga färger, dock inte lika snygga som dom nya.
Fjäderextenssions har vart en stor trend i USA den senaste tiden och nu har det äntligen kommit till Sverige.
Löshårs märket Be Georgeous har kommit ut med en massa olika sorter av fjäderextenssions och jag säger bara att detta ÄR ETT MÅSTE I HÖST!!!

Det som också är skönt är att de flesta modeller är med clips, så du lätt kan ta ut och sätta i dom när du vill.
Säg till mej på salongen så berättar jag mer:)



Kommer finnas i både lite större och lite mindre fjädrar och i olika färger så klart:)



/ Sanna

1 kommentar:

  1. Hej Tjejen som ringde från sala i går, jag verkar ha fått fel nr så jag kan inte ringa tillbaka. fjädrarna kommer tidigast inn om en vecka men dom här kanske kan vara nått.

    http://www.stylebytyra.se/sv/artiklar/smycken/harsmycke-vanessa.html

    kolla in och beställ så har du det innan helgen :) lycka till mvh sanna lindvall

    SvaraRadera