lördag 27 augusti 2011

Gör om mig för jag vill ha nytt!

Hello!
Jag har ont ont och ont i min kropp! Jag och Annica tränade ner på träningsverket i början av veckan och jag kan ju bara prata för mig själv men jag har haft grym träningsverk. Stel som en pinne har jag vart men nu börjar de gå över, antar att min kropp är helt i chock när den äntligen behöver röra lite på sig.
För er som inte vart i Mälarö träningsverks nya lokaler nere i Jungfrusund borde ni helt klart gå ner och ta er en titt. Man kan inte hitta ett bättre gym.

Annars då så rullar allt på vi jobbar och försöker ta in alla nyheter. De jobbas också på en hemsida som förhoppningsvis är klar inom kort. Vårt telefon nr är 0850593420, det finns så klart också på vår facebooksida.

Vad det gäller klippningar är "bobben" tillbaka, ni kommer få se en hel del rundade bobbar i höst, dom kalla sommarblonda tonerna ska bort och vad det gäller killar ska "kotlett" frillan bort.
Så istället för vaxade, slickade kotletter så blir det mer att man fortfarande har kvar de korta sidorna men låter dom långa längderna bli mer ruffsiga och uppåt, fast ändå stiligt.

Här kommer en länk på hur de ska se ut i höst :)

http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150277365038097

Så in och spana!



Lilla Smulan som alltid ligger i sin leopardfärgade korg i köket och håller koll!

Det är helt sjukt vad tiden går fort, hittade den här bilden på salongen som är från en vecka innan vi öppnade.
Har hänt så mycket men ändå kändes det som det var igår.



Life saver.
J Beverly hills inpackning platinum är en riktig räddning efter sommarens slitage.
Bygger upp, återfuktar och ger nytt liv åt håret. Den används flitigt i mitt hår i allfall och är helt underbar.


Hälsodagen.

Idag har det också vart hälsodagen nere på marinan.
Jag och Annica var nere än liten stund mitt i det fina vädret, där folk satt och åt glass. Härligt!

/Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar