torsdag 19 maj 2011

Blondie!

Skepp och hoj här var de skojjjjj......
Idag har jag bara fixat snygga blondiner och så klart blev det lite löshår med.

Satte i tape extensions från So cap på vår granne Mimmi som äger klädbutiken byleiad.
http://byleiad.blogspot.com/

Första gången jag testade  just detta märkes tape extensions och jag var helt klart imponerad av resultatet och både Mimmi och jag var nöjda, och det tog endast 45min att sätta i hela håret. (3 paket).


Super enkelt att sätta fast och jag delade på fästerna för ett naturligare resultat.


Gjorde även löshår med So caps keratinvax slingor 60cm med självfall.


Missa inte:
På fredag den 20/5
har Mälaröträningsverk invigning av sina nya lokaler i jungfrusund.



Kommer vara helt underbart att kunna med utsikt över vattnet, lyx helt klart!



och

Lördagen den 21/5 är det Jungfrusundsdagen med massa aktiviteter nere på marinan.



Ses där!
/Sanna

1 kommentar: