söndag 11 december 2011

Ny hemsida.

Hej hopp! Är jätte glad att vår nya fina hemsida är klar, blev jätte bra tackvare artgrafic:) Så gå in och ta er en titt Klicka här för att komma till sidan!
Annars släppte vi lite nya tider för er som vill komma och styla håret på nyårsafton och bli lite extra snygga på nyårs festen. Men som sagt det är först till kvarn som gäller:)
Själv har jag gått utan mina hair extenssions i några dagar och jag har känt min lite naken;) Så det var tur att jag för några dagar sedan fick lite nytt hår igen efter några timmars pyssel. Trivs nog bäst i mitt långa hår trotts allt:)


Mitt nya lite för långa hår:)


Ny hemsidan:) Blev verkligen som vi ville ha den lite cool och modern och så klart måste ju våran lilla hund smulan som vare dag ligger så snällt ute i köket få vara med:)



Just nu innan jul är det också 20% på smycken från Pearls for girls. Perfekt julklapp:)


Blev lite adventsbak med sysslingarna:) för att få lite julstämning!


Så här blev mina:) lite lätt brända med kristyr.
Ska nog tugga i mig några så även jag blir lite snäll till jul:)

God jul önskar Sanna.




1 kommentar:

  1. Jätte fin hemsida och superfina lokaler! =)

    Det var länge sedan mitt hår blev klippt av dig men nu har det gått alldeles för länge. Nu är tiden bokad!

    Ha det bra så länge! KRAM

    SvaraRadera