söndag 4 december 2011

Från julmarknad till julbord.

Det är här det händer på Jungfrusunds marina:)
I veckan har det vart full fart, i onsdags hade alla företag i Jungfrusund en liten kick-off med Japan tema, avsmaknings meny och riktigt skön underhållning. Så tack till Janne och Olle som gör allt för sammanhållningen i området:)
I helgen var det julmarknad både lördag och söndag, jätte kul att det kom så många även fast vädret inte var det bästa med snål blåst och kyla. Inne hos oss fick man i alla fall lite varm glögg och lussebulle.
Söndagskvällen avslutades med julbord nere på restaurangen, vilket verkligen var jätte mysigt:) Jag och Lina åkte hem i min lilla skrutt bil med ett leende på läpparna:)


Jag, Lina och Annica fick en liten present som passar oss. Nämligen sax örhängen haha. Tack!


Lite fika:)


Julmarknad.



Fick en liten snabb styling innan vi skulle ner till restaurangen.


Så här gör du en enkel knut.
1. Gör en fläta på sidan.
2. Dra resten av håret bakåt.
3.Sätt upp i en tofs och tupera längderna.
4. Bilda en knut och nåla fast.
5. Spraya hårspray så det håller sig.


Mimmi och tjejerna myser och dricker lite vin inne på ByLeiaD innan julbordet.


Emot restaurang Jungfrusund.


Snygga tjejer:)


Mys, god mat, skratt och lite gråt:) Tack för en trevlig kväll med trevligt sällskap. 


Man ser inte så mycket, men här sitter jag och Lina i min frostiga bil på väg hem. haha:)


Glöm nu inte bort att boka en tid så ni kan vara snygga till jul och nyår på 0850593420.
Julkramar Sanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar