onsdag 5 oktober 2011

Ledig dag!

Halloj halloj har vart lite ledig idag, så jag passade på att göra lite tråkiga saker helst glömmer bort. Men även lite roliga saker hände i dag med fick nämligen mina nya gardiner och kuddar. De blev riktigt bra :)
Det som händer på salongsfronten är att det kommer nya produkter i osis serien och en helt ny killserie med färg och stylig,, men ni får veta mer på fredag. Så jag suger helt enkelt lite på den karamellen ;)
Glöm inte heller bort vår tävling på Frisörerna i jungfrusund på facebook, bara 8 like kvar så lottar vi en vinnare :) klicka här!



Före och efter. Här har jag färgat och klippt, sedan har jag jag haft föncreamen crazy stright och fönat ur håret som ni ser på bild 1. Annars är detta hår super lockigt.
Sedan har jag haft lite olja för att minimera frissighet och lockat med plattången. Det färdiga resultatet ser ni på bild 2.




Som ni säkert märker har jag snöat in lite på lockar med både plattång och locktången, och när du använder dig av värme är det bra om du skyddar håret. Denna värme skyddande spray från matrix är just nu min favorit.


Nya serien för men!



Dom här super snygga sprayvaxerna tror jag kommer bli en favorit i badrumskåpen.


Så här blev mina nya puffar och blommiga kuddar.

Så här blev gardinerna i köket och vardagsrummet:) Är super nöjd! Tack Lotta!


Mina blomlådor har överlevt och är helt klart frodiga, upptäckte jag idag.

Nu blir det lite kaffe och mammas hembakta vaniljbullar... mums:)

Ses på salongen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar