fredag 2 september 2011

Nu är vi 3 igen:).. Knatte, Fnatte och Tjatte är nu tillsammans på salongen!

Hejasan!
Nu är vår lilla grupp hel igen:) Lina hade sin första arbetsdag igår och jag tror hon gillar de :).
Jag och Annica är i allafall glada att ha henne tillbaka och det kändes som om vi inte vart i från varandra alls.
Nu när alla var samlade blev vi även fotade av Karin som tog bilder på oss och salongen som kommer på vår blivande hemsida. Super kul och jag tror sidan kommer bli riktigt fin! Men som ni vet kommer vi fortfarande att uppdatera nyheter på facebook och bloggen, så håll koll;)

Idag var jag lite ledig från klippandet och begav mig till Formex mässan i Älvsjö. Hur inspirerande som helst:)
Fanns verkligen allt! Så mycket roliga och fina märken, smycken, inredning, te, choklad och klockor. Jag som just nu håller på och inreder i min nya lägenhet gick bara runt med ett smile på läpparna och tittade.
Nu förstår jag verkligen varför det är så svårt att bestämma sig för hur man vill att det ska se ut hemma.



3 små apor!



Formex hösten 2011, grymt:)




Inredning på hög nivå ;)



Perls for girls monter.

Smycken:)



Nu ska jag börja åka emot Strängnäs till min mormor och morfar firar guldbröllop:)
Och i morgon blir det att göra bruduppsättning.
Kram på er /Sanna

(Håller tummarna för att min bil Per inte stannar på vägen ;). ) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar