lördag 4 juni 2011

Dags att bli lyxig;)

I morse när jag kom till salongen var de full fart. Vår granne Mimmi på ByleiaD hade fixat live musik utanför.
Själv har jag stått och bara fixat folk fina till fester och vilken perfekt dag att ha fest på. Mina sysslingar Carro och Eve vill e bli lite lyxiga i håret inför en stor fest dom skulle på lite senare på kvällen.
Min kollega Annica kom cyklande med humöret på topp och hade köpt lunch till mig:) Tack!



Lite bilder från dagen.



Carro fick en inbakad fläta och lite lockar.


från sidan, jag gillar att hon hade lite utväxt för det gav lite mer attityd till frisyren och framhäver flätan.

Lite senare på kvällen.

På Eve lockade vi hela håret och satte upp det och sedan gjorde jag vågor i luggen.
Jag gillar att inte bestämma helt hur frisyren ska se ut från början utan låta håret falla som det vill och bygga vidare efter de.Kreativitet som de så fint heter;)

Annicas kund fick tuppkam och lite grön färg.


Vi hörde även på livemusik, tre duktiga tjejer som sjöng hela dagen utanför salongen.

Spana in Mimmis blogg om du är nyfiken.


Sommar,sol och lite rose.
/Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar