onsdag 25 maj 2011

En dag på jobbet!

Hej!
Idag har det vart en hektisk dag på jobbet, har nog vart där i ca 13timmar helt i extas över  allt fint löshår:) både från Socap och Be Gorgeous, fick även ett oväntat besök av säljaren Cris från Baldacci som visade lite nytt och roligt inom produkter och stylingverktyg men även lite hur det nya håret fungerar. Känns som sagt jätte kul.

Lägger upp lite för och efter bilder på håren.

Före

Efter

Fixade till färgen med ingora royal 9-11 och lite blekta slingor i benan och satte sedan i 4 paket löshår ( 80 slingor)  Be gorgeous hår. Är super nöjd med resultatet och kvalitén på håret var helt fantastiskt.




Före. Som ni kan se har detta håret självfall vilket är viktigt att tänka på när man väljer löshår.



Efter. Så därför valde jag att jobba med So cap och jag valde att blanda både rakt och hår med självfall för att få ett så naturligt resultat som möjligt och jag valde även att sätta i ett paket på 60 cm  för extra längd baktill. Prinsess hår helt klart:)





Före. Tjej med önskemål om att få en ny lite roligare blond färg.



Efter.  Så de blev en lite mer guldblond  bottenfärg med lite blonda och ljusbruna slingor för att få mer liv i håret, anpassade löshåret efter samma färg. ( färgade lite av löshåret fast man inte får, men allt är inte som i skolboken utan man måste ju få utlopp för sin kreativitet ibland och de gick ju bra den här gången.)





Dagen garv:

Skickade hem ett paket från Australien via sea mail, nu 3 månade senare kom de fram.
Konsum personalen hade skrattat gott åt mitt paket när vi skulle hämta de och jag fattar varför.


Jag har aldrig sett ett paket med så här många frimärken, närmare bestämt 116 stycken och inte nog med de var de frimärken med Jesus motiv:)
Ps. de sitter frimärken under den vita lappen också:)
Detta måste ju vara de snyggaste paketet ever? eller va säger ni på konsum? Kanske några bilder på Maria eller varför inte åsnan nästa gång;)?

/ Sanna

2 kommentarer:

  1. Hej!! undrar hur mycket det kostar att sätta in löshår hos dej?? samt hur länge håller håret?? hur ofta måste man byta?? skulle vilja ha samma längd som den första hårmodellen fick. mvh Maria

    SvaraRadera
  2. Hej Maria,Priset beror på vilket hår du väljer och hur mycket men so cap håret kostar 3900kr för 100 slingor och de håller i 3 till 6 månader. Och Be gorgeous håret (som jag använt mig av på modell 1)kostar 5400kr för 100 slingor och detta hår är omsättningsbart ca 1 till 2 gånger. Men vilket hår som är bäst att använda beror på ditt hår, men ring gärna mig på 0850593420 så kan jag förklara lite närmare och du kan även komma in på en gratis konsultation om du vill. Mvh Sanna

    SvaraRadera