tisdag 31 maj 2011

Drömmen om långt hår nu.

Tjenare, nu börjar de gå mot skol avslutningar, studenter, baler och framför allt sommaren:)
 Har vart kanon väder hela dagen och när jag hade 5 min över satt jag i solen utanför salongen med en koppkaffe, det är livskvalitet de! ( och en bättre bränna;) )


Många  har drömmen om ett långt härligt svallande hår och detta går nu lätt att fixa med lite extensions, på bara några timmar går du från tunt kort hår till långt och tjockt.



 Åsa  fick i dag  längre och tjockare hår:)
Eftersom hennes egna hår har lite självfall blev det So Cap  100 slingor, 75 slingor i färg 12 och 25 slingor i färg DB4.
detta kanske inte säger så mycket för dej som inte är frisör och jobbar med So Cap, men det menas med att jag har valt att mixa två färger en lite mörkare och den andra lite ljusare för ett naturligare resultat. Detta ger en lite mer solblekt look, Jennifer Aniston style.

En riktig sommarfärg.




Detta är en bild från min öppet hus på min sysslings Evelinas skola.
Tänk och ha en sådan vänthörna på salongen,, coolt va:)


Glad sommar
/Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar