söndag 28 april 2013

Man blir aldrig fullärd i vårt yrke.

Ligger nu i soffan, glad men helt slut efter en händelserik vecka. Förra söndagen hämtade vi äntligen hem vår lille gulle plutt Franska Bulldoggen Eddie, som verkar trivas som fisken i vattnet hemma hos oss. Han var även på en snabb visit på salongen i  onsdags och fick Lina att smälta, får se om Lakritz kommer vara lika förtjust ;)

I tisdags var alla vi tjejer på färg kväll på  schwarzkopf studion, fick veta allt om den nya förbättrade färgen. Så nu har vi stenkoll på det :)

Men man blir aldrig fullärd inom frisöryrket så jag har även spenderat hela helgen på studion. 3 dagar av klipptekniks träning. Jag har verkligen finslipat tekniken till max nu, vilket känns så bra:) Har vart så koncentrerad hela helgen så nu är det korvstockning i min hjärna ;)Men känner mig ändå så taggad! För jäklar vad det ska klippas  nästa vecka på salongen.



3 dagars hår träning :) Roligt att utvecklas och bli bättre.


Schwarzkopf studion, känns lite som mitt andra hem i alla fall denna vecka ;)


Här räknas minsta millimeter. 





Denna lille prins förgyller min vardag :) Han är så sjukt skön men sin stora personlighet´.

Bilder från färgkvällen  i tisdags. 



Härlig vår / Sanna.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar