måndag 28 november 2011

Första advent.

Hej alla! Det börjar gå emot jul och jag hoppas alla hann julpynta i helgen för att få lite stämning.Själv hade jag redan fuskat och tjuvstartat redan en vecka innan, men jag skyller helt klart på att jag har lite att ta igen då jag firade förra julen i Australien.
På salongen är våran "sladdhärva" nu borta vilket är skönt annars har det kommit in en hel del bra julklappar.
Vill också påminna om nästa helg då det är Julmarknad nere i Jungfrusund både lördag och söndag, vi kommer ha glögg mys på söndagen inne hos oss, så det är bra att titta in:)


Fjäder extenssions, plattänger och shine mist från JBeverlyhills är enligt mig årets julklapp:)




Pink Dimond plattången från Be Georeous fin nu     till kampanj pris hos oss.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar