torsdag 13 oktober 2011

Höst mys!

Hej! Nu har jag äntligen återvänt till livet efter en veckas sjukdom, brukar klara mig ganska bra från att bli riktigt sjuk men denna höstsnuva verkar starkare än vanligt. Tur att det finns alvedon och annan kuckelemuck medicin :)
Livet rullar ju på även fast man är sjuk och i mitt liv händer det lika mycket som vanligt. Har hunnit med Strängnäsmarknad, Ikea, damm sugarköp, Loppisfyndat hos en kattkvinna ( en udda upplevelse) och jobb så klart :)
Annica har tagit några dagar ledigt och har åkt upp till ramundberget för att vila upp sig och vandra, kommer bli tomt utan henne på jobbet, men jag tror vi kommer klara oss fint:)
Vi planerar också att ha en Glöggmys söndag på salongen i första helgen i december:) Glögg, lussebullar, tända ljus och allt som hör till. Men jag återkommer med mer detaljer när det börjar närma sig.




Hjälp vad hände? Jag som är den mesiga frisören som alltid ser lika dan ut panikade när Elin fixade mitt hår senast och fick för mig att jag skulle ha lugg, och tre klipp senare LUGG!
Men jag trivs riktigt bra i den :)
Fick även lite löshår i satt i går, så nu känner jag mig super glad.

Carro fick lite färg och vågor i håret.



Min syrra har blivit lite beroende av vågtången och jag tror nog att hon har vågat håret varje dag de senaste två veckorna. Snyggt är det i alla fall.



Före. 2 x utväxt, jag och Carro på Ikea med riktigt snygga utväxter;)

Strängnäs marknad.



Stängnäs marknad är en tradition i min familj, vi åker alltid dit varje år och träffar mormor och morfar, men även äter crepes med nutella och handlar billiga strumpor med djur på. En traditon är en tradition;)


Hittade även dom här snygga servetterna på marknade som jag tyckte var lite roliga att ha på jobbet när vi serverar kaffe.


Jojjan fixade lite ljung till planteringen utanför.



Ps. Ha  de bra och kom glad in ;) 
 /Sanna

1 kommentar:

  1. HEj Sanno<3 Vad fin du är i håret :D Verkligen skit snyggt! Kul att läsa din blogg! ÅÅ synd att jag missade Strägnäs marknad... men men jag får ta igen det nästa år å köpa dubbelt upp med strumpor haha ;) Jag kommer nog till Stockholm om 1 vecka typ, då måste vi ses. Puss å kram.

    SvaraRadera