måndag 24 oktober 2011

Hårvisning på Berns

Hejsan. Idag är det första gången jag mobil bloggar, första gången jag sålt något på blocket, och första gången jag använt ett sl access kort. Så testning testning !!! Nu på kvällen var ja och tjejerna på schwarzkopfs visning på Berns, riktigt trevligt och kul med ny kollektion.

Här ser ni många av dom killklippningarna som jag bloggar om förut:) gillar att det blir mer killar i fokus då dom vart lite bort glömda. Använda styling produkter är nya 3D men sion.

Klippning på scen, gradering och snygg rosa lila färg med blond me.

Senaste trenderna.

Snabb styling på scen, även lite om vad som gäller inom smik i höst.

Alla modeller:) Fick se en massa så som dubbel svinrygg, klassiska klippningar med en liten twist och så klart många bra färgningar. Min favorit är helt klart den gul orangea infärgningen.

Så vem är den modiga som är sugen på förändring? Ses på salongen. Kram sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar