torsdag 9 juni 2011

Studenten närmar sig med stormsteg!

I morgon tar min lilla syster studenten och det har vart en hel del pyssel och fixande inför den. Allt från att hämta upp tårtor, sätta upp partytält, bestämma lekar, köpa pressenter men framför allt fixa hennes HÅR!!!
som inte har vart de lättaste då löshåret vi planerade att sätta i aldrig kom, men tillslut fick vi tag i lite löshår:) och tur de annars hade jag till 100% varit halshuggen ;)

Hur som helst känns det lite kul att lägga upp lite bilder på ett "kortare" löshår, och visa att man inte alltid behöver ha super långt hur utan att man kan fylla i lite i en lugg eller som i detta fall bara göra en page sida.
Nästan alla kan ha löshår det gäller bara att bestämma stil, längd och tjocklek så det passar personen i fråga:)



Innan, Jojjan i sitt korta hår.
Så här ser även den lila nyanseringen jag gjorde till invigningen ut när den tvättats ut lite.



Före bilden. Ny blekt med  nya blond me, helt sjukt bra blekning:)




Under arbetetsgång, jag är oftast så mitt uppe i alltig när jag jobbar men för engångs skull kom jag ihåg att ta en bild.
Jag har använt mig av toupema belgal "she so cap" färg 1000.


Efter.


Efteråt klippte jag in håret som en page sida, den andra sidan är fortfarande kort.
Så nu blir det lite hår under studentmössan till sist:)




Så nu är nästan allt fixat och klart till imorgon.
presenterna är inslagna.




Denna lyxiga bil har jag blivit tvingad att köra runt imorgon,, Hjälp, var är min rishög Per;)?


Vinden i håret för imorgon kör jag ner cabbat;)
/Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar