måndag 20 juni 2011

Det finns bara en sak att göra regninga dagar...SHOPPA och unna sig:)

Hallå hallå i dag har jag fått känna hur det känns att vara kund :) härlig känsla. Min mörka fula utväxt är nu borttrollad tack vare Elin.
I går var det regn och rusk och jag tänkte att det var en perfekt dag för lite shopping, men när jag kom till barkarby insåg jag att jag var inte den ända som tänkte den tanken.
Parkeringarna runt Ikea och hela köpcentet var smock fulla av bilar och människor överallt. Men trots detta lyckades jag i allfall hitta det jag skulle ha till min nya lya och så hittade jag en jätte fin hylla som jag ska ha produkter på i salongen.
Smart som jag är mätte jag inte hyllan, men efter lite våld fick jag till slut in den i bilen.


Hej då utväxt:)





De var värt mödan för snygg var den.





Medans kunderna sitter i färg  bjuds det på latte och kaka:)


/Sanna.

1 kommentar: