fredag 17 juni 2011

Budgiving, grönt hår och en pall produkter!

Hejsan hoppsan, nu var det ett litet tag sedan jag skrev här på bloggen men jag har den senaste tiden vart en pirrig, nipprig och virrig budgivare. Jag har vart nervös och det enda jag pratat om är om bud och lägenheter, så jag är verkligen glad att alla snälla kunder och Annica har stått ut med mig:) tack snälla rara! Och igår blev det glädje tjut på salongen när allt blev klart med lägenheten, så nu om några veckor flyttar jag till min lilla pärla i Abrahamsberg. inga fler budgivningar!!!! whhhiiihooo!!

Massa andra grejer har också hänt dom senaste dagarna, fick besök av Chis och hans kollega från Baldacci och dom visade att det kommit nya färger på Be gorgeous löshåret.
Annica har vart kreativ så nu har vi en skylt utanför, så nu blir det förhoppningsvis lättare att hitta till oss.

Har så klart också haft vardag på salongen med klippningar,färg, löshår osv.
Det har även kommit en ny olja som skyddar och vårdar ditt hår från schwartzkopf. Grym!


Igår utanför salongen, hög av glädje;)


Annicas skylt:)


Dom nya färgtofsarna från Be gorgeous.
Riktigt fina och kul med tvåfärgade slingor.

Tack min bästa kollega Annica för blommor och smörgåstårta för att fira lägenheten:) fredags mys.













Extenssions.
100 slingor i 60cm, Socap färg 8 och 6.




Så här kan det gå om man badar i en chock klorerad pool, löshåret och även blonda hår blir GRÖNA!!
Hjälp, kan man hitta en värre före bild;) sorry Carro.
Men tur är det väl att allt går att lösa .


Efter, en gladare Carro utan grönthår och utväxt.
bottenfärg med ingora hälften 8-1 och hälften 9-1, 9%
slingor i viberence 8-5 och 9-55 och även blekning 3%
Efter vi färgat satte vi i 100 slingor Be gorgeous hair extenssions,




Dagens skatt.

Jag hade beställt "lite" varor (trodde jag).
In kommer en av bud killarna och säger att dom har paket till oss, och vi säger - okej bär in det!
Då säger budkillen ( och tittar på oss med blicken e ni helt knäppa)
- Bär in det?? Det är en hel jäkla pall!
och in kommer detta hahahah.



Så imorgon är det uppackning som gäller.
(fast kanske inte hela pallen, de är ju ändå lördag;))
/ Sanna

1 kommentar:

  1. Fyfan har aldrig sett en snyggare utväxt. Det måste vara min;)

    SvaraRadera